Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291
Title: | Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.com |
Other Titles: | พฤติกรรมลูกค้าและความพึงพอใจ ของลูกค้าที่มีต่อธุรกิจการท่องเที่ยว ออนไลน์ ของเว็ปไซต์ www.LateStays.com |
Authors: | Assenov, Ilian Thatiphat Uengsinkhatrakul Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Travel Computer network resources;Consumers' preferences;Travel agents |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A,Business Administration)--Prince of Songkla University,2010 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
326158.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.