Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919
Title: Marketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factors
Other Titles: กลยุทธ์ทางการตลาดของเซอร์วิสอพาร์เมนต์ในจังหวัดภูเก็ต บทบาทของการตลาดอิเล็คทรอนิกส์ และปัจจัยด้านอื่น ๆ ที่มีอิทธิพล
Authors: Prateep Wetprasit
Pawarus Nitkitsomboon
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Apartment houses Phuket
Issue Date: 2013
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2013
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391533.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons