Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrateep Wetprasit-
dc.contributor.authorPawarus Nitkitsomboon-
dc.date.accessioned2015-09-25T09:34:47Z-
dc.date.available2015-09-25T09:34:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9919-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2013en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectApartment houses Phuketen_US
dc.titleMarketing strategy of serviced apartment in Phuket, roles of E-marketing and other influential factorsen_US
dc.title.alternativeกลยุทธ์ทางการตลาดของเซอร์วิสอพาร์เมนต์ในจังหวัดภูเก็ต บทบาทของการตลาดอิเล็คทรอนิกส์ และปัจจัยด้านอื่น ๆ ที่มีอิทธิพลen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391533.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons