Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9877
Title: แนวทางการพัฒนาคุณภาพการบริการเพื่อรองรับนักท่องเที่ยวกลุ่มอาเซียน: กรณีศึกษาโรงแรมในอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
Other Titles: Guideline for services quality development to support ASEAN tourist : A study of hotel in Hat Yai, Songkhla
Authors: เกิดศิริ เจริญวิศาล
นิตยา พร้าวราม
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: บริการลูกค้า หาดใหญ่ (สงขลา);นักท่องเที่ยว กลุ่มประเทศอาเซียน
Issue Date: 2558
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม.(การจัดการการบริการและการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9877
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
394891.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons