Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9792
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศศิวิมล สุขบท | - |
dc.date.accessioned | 2015-08-27T07:03:05Z | - |
dc.date.available | 2015-08-27T07:03:05Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9792 | - |
dc.description.sponsorship | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์สมุนไพร การตลาด | en_US |
dc.title | การสื่อสารทางการตลาดผลิตภัณฑ์สมุนไพรไทย | en_US |
dc.title.alternative | Marketing communications of Thai herbal products | en_US |
dc.type | Technical Report | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
370061.pdf | 8.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License