Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐธิดา สุวรรณโณ-
dc.contributor.authorวลัยลักษณ์ รัตนวงศ์-
dc.date.accessioned2015-05-07T08:09:15Z-
dc.date.available2015-05-07T08:09:15Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9739-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ปร.ด.(การจัดการ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมบริการ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมท่องเที่ยว การจัดการen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมท่องเที่ยว เจ้าของกิจการ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectการท่องเที่ยว การจัดการ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleปัจจัยเชิงเหตุและผลของนวัตกรรมการบริการสำหรับธุรกิจนำเที่ยวภาคใต้ของประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeThe antecedents and consequences of service innovation for tour business in Southern Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391274.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons