Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐธิดา สุวรรณโณ | - |
dc.contributor.author | กนกวรรณ กาญจนธานี | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-08T02:30:15Z | - |
dc.date.available | 2015-01-08T02:30:15Z | - |
dc.date.issued | 2557 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9639 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ปร.ด. (การจัดการ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดย่อม ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดกลาง ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.subject | การจัดการธูรกิจ ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.title | การพัฒนาความตั้งใจใช้การตลาดอิเล็กทรอนิกส์สำหรับธุรกิจขนาดกลางและขนาดเล็กในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | The development of intention to use E-Marketing for small and medium sized businesses in Three Southern Border Provinces of Thailand | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Public Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 465 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
388045.pdf | 6.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License