Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณัฐธิดา สุวรรณโณ-
dc.contributor.authorกนกวรรณ กาญจนธานี-
dc.date.accessioned2015-01-08T02:30:15Z-
dc.date.available2015-01-08T02:30:15Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9639-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ปร.ด. (การจัดการ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2557en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectธุรกิจขนาดกลาง ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectการจัดการธูรกิจ ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleการพัฒนาความตั้งใจใช้การตลาดอิเล็กทรอนิกส์สำหรับธุรกิจขนาดกลางและขนาดเล็กในสามจังหวัดชายแดนภาคใต้en_US
dc.title.alternativeThe development of intention to use E-Marketing for small and medium sized businesses in Three Southern Border Provinces of Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
388045.pdf6.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons