Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9553
Title: ผลการจัดการเรียนรู้เน้นผู้เรียนมีปฏิสัมพันธ์บนเครือข่ายสังคมออนไลน์ Facebook ที่มีผลต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนรายวิชาแบบแผนการวิเคราะห์ข้อมูลทางสถิติเบื้องต้นสำหรับการวิจัยทางการศึกษา
Other Titles: Effects of Interactive Learner-Centered Approach based on Facebook Social Network towards Leaning Achievement of Introduction to Statistical Design in Educational Research Course
Authors: อาฟีฟี, ลาเต๊ะ
Faculty of Education (Measurement and Educational Research)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาประเมินผลและวิจัยทางการศึกษา
Keywords: การจัดการเรียนการสอน;เครือข่ายสังคมออนไลน์;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;การวิจัยทางการศึกษา
Issue Date: 2555
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9553
Appears in Collections:276 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cover.pdfCover107 kBAdobe PDFView/Open
Abstracts.pdfAbstracts121.8 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgements.pdfAcknowledgements109.46 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdfContents131.93 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdfChapter1178.89 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdfChapter2280.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdfChapter3157.01 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdfChapter4880.23 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdfChapter5168.95 kBAdobe PDFView/Open
References.pdfReferences176.78 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdfAppendix1.18 MBAdobe PDFView/Open
Vitae.pdfVitae157.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.