Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorปรัตถ พรหมมี-
dc.contributor.authorอัญชลา ขุนเศรษฐ์-
dc.date.accessioned2014-09-08T09:12:40Z-
dc.date.available2014-09-08T09:12:40Z-
dc.date.issued2552-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9394-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2552en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร ความพอใจของผู้ใช้บริการ ปัตตานีen_US
dc.subjectธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์การเกษตร บริการลูกค้า ปัตตานีen_US
dc.titleความพึงพอใจต่อการใช้บริการของลูกค้า ธ.ก.ส. สาขาโคกโพธิ์ จังหวัดปัตตานีen_US
dc.title.alternativeCustomer,s satisfaction on servicing of Bank for Agriculture and Agricultural Cooperative (BAAC) Khokpho branch, Pattani provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309362.pdf855.39 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons