Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9385
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย | - |
dc.contributor.author | พิศิษฐ์ สงสว่าง | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-08T08:22:21Z | - |
dc.date.available | 2014-09-08T08:22:21Z | - |
dc.date.issued | 2552 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9385 | - |
dc.description | สารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร)--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2552 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงศรีอยุธยา ความพอใจของผู้ใช้บริการ ยะลา | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงศรีอยุธยา บริการลูกค้า ยะลา | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค ยะลา | en_US |
dc.title | พฤติกรรมการใช้บริการธนาคารของลูกค้าธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) : กรณีศึกษา สาขาเบตง จังหวัดยะลา | en_US |
dc.title.alternative | Customers, behaviors on services of bank of ayudhya PCL : a case study of Betong branch, Yala province | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Economics (Economics) | - |
dc.contributor.department | คณะเศรษฐศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 878 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
309411.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License