Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย-
dc.contributor.authorพิศิษฐ์ สงสว่าง-
dc.date.accessioned2014-09-08T08:22:21Z-
dc.date.available2014-09-08T08:22:21Z-
dc.date.issued2552-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9385-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร)--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2552en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectธนาคารกรุงศรีอยุธยา ความพอใจของผู้ใช้บริการ ยะลาen_US
dc.subjectธนาคารกรุงศรีอยุธยา บริการลูกค้า ยะลาen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค ยะลาen_US
dc.titleพฤติกรรมการใช้บริการธนาคารของลูกค้าธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) : กรณีศึกษา สาขาเบตง จังหวัดยะลาen_US
dc.title.alternativeCustomers, behaviors on services of bank of ayudhya PCL : a case study of Betong branch, Yala provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Economics (Economics)-
dc.contributor.departmentคณะเศรษฐศาสตร์-
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309411.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons