Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorธิดาวรรณ เพชรรัตน์-
dc.date.accessioned2014-06-24T09:48:37Z-
dc.date.available2014-06-24T09:48:37Z-
dc.date.issued2556-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9232-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด ขนอม (นครศรีธรรมราช)en_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดแบบปากต่อปากที่มีผลต่อการใช้บริการโรงแรมขนาดเล็ก อำเภอขนอม จังหวัดนครศรีธรรมราชen_US
dc.title.alternativeThe impact of word of mouth communication towards using of the small hotel services in Khanom, nakhon Si Thammaraten_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
373977.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons