Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9232
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธีรศักดิ์ จินดาบถ | - |
dc.contributor.author | ธิดาวรรณ เพชรรัตน์ | - |
dc.date.accessioned | 2014-06-24T09:48:37Z | - |
dc.date.available | 2014-06-24T09:48:37Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9232 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2556 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด ขนอม (นครศรีธรรมราช) | en_US |
dc.title | การสื่อสารการตลาดแบบปากต่อปากที่มีผลต่อการใช้บริการโรงแรมขนาดเล็ก อำเภอขนอม จังหวัดนครศรีธรรมราช | en_US |
dc.title.alternative | The impact of word of mouth communication towards using of the small hotel services in Khanom, nakhon Si Thammarat | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
373977.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License