Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชาลี ไตรจันทร์ | - |
dc.contributor.author | อนุวัต สงสม | - |
dc.date.accessioned | 2014-04-03T09:17:43Z | - |
dc.date.available | 2014-04-03T09:17:43Z | - |
dc.date.issued | 2556 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9132 | - |
dc.description | ปรัชญาดุษฎีบัณฑิต (การจัดการ), 2556 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ความภักดีของลูกค้า แบบจำลอง ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.subject | ร้านค้าปลีก ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.title | แบบจำลองสมการโครงสร้างความภักดีของลูกค้าร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในภาคใต้ | en_US |
dc.title.alternative | Structural equation model of traditional retail store customer loyalty in Southern Thailand | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Public Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 465 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
374113.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License