Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAssenov, Ilian-
dc.contributor.authorVillote, Alvaro Daniel-
dc.date.accessioned2013-07-28T03:42:29Z-
dc.date.available2013-07-28T03:42:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8901-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management)--Prince of Songkla University, 2010en_US
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectRestaurant managementen_US
dc.subjectTourism Marketingen_US
dc.subjectStrategic planningen_US
dc.titleAssessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand : a case study of Phuket, Bangkok and Chiang Maien_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
361345.pdf764.91 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons