Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพัฒนิจ โกญจนาท-
dc.contributor.authorวิวัฒน์ จันทร์กิ่งทอง-
dc.date.accessioned2013-07-08T07:55:59Z-
dc.date.available2013-07-08T07:55:59Z-
dc.date.issued2555-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8846-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ปร.ด. (การจัดการ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectความภักดีของลูกค้า ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.subjectอุทยานทางทะเล ไทย (ภาคใต้)en_US
dc.titleตัวแบบสมการโครงสร้างของปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่ออุทยานแห่งชาติทางทะเลในภาคใต้ของประเทศไทยen_US
dc.title.alternativeStructural equation model of factors affecting Thai tourist loyalty toward marine national parks in Southern Thailanden_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Public Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชารัฐประศาสนศาสตร์-
Appears in Collections:465 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
365539.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons