Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056
Title: | ผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกัน |
Other Titles: | Effects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsusa Two Students with Different Multi-Language Cultural Contexts |
Authors: | แคทลียา, เปาะหมอ Faculty of Education (Psychology and Counseling) คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว |
Keywords: | จิตวิทยาการศึกษา;วิธีการสอน;พหุวัฒนธรรม |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | สารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056 |
Appears in Collections: | 286 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstracts | 181.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.