Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorแคทลียา, เปาะหมอ-
dc.date.accessioned2012-02-29T03:06:10Z-
dc.date.available2012-02-29T03:06:10Z-
dc.date.issued2554-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056-
dc.descriptionสารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.subjectวิธีการสอนen_US
dc.subjectพหุวัฒนธรรมen_US
dc.titleผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsusa Two Students with Different Multi-Language Cultural Contextsen_US
dc.typeOtheren_US
dc.contributor.departmentFaculty of Education (Psychology and Counseling)-
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว-
Appears in Collections:286 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstracts181.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.