Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | แคทลียา, เปาะหมอ | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-29T03:06:10Z | - |
dc.date.available | 2012-02-29T03:06:10Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056 | - |
dc.description | สารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | วิธีการสอน | en_US |
dc.subject | พหุวัฒนธรรม | en_US |
dc.title | ผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsusa Two Students with Different Multi-Language Cultural Contexts | en_US |
dc.type | Other | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Education (Psychology and Counseling) | - |
dc.contributor.department | คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว | - |
Appears in Collections: | 286 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstracts | 181.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.