Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056
Title: ผลของการสอนแบบเพื่อนช่วยสอนที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ที่มีบริบทพหุวัฒนธรรมทางด้านภาษาต่างกัน
Other Titles: Effects of Peer Tutoring on English Achievement of Matthayomsusa Two Students with Different Multi-Language Cultural Contexts
Authors: แคทลียา, เปาะหมอ
Faculty of Education (Psychology and Counseling)
คณะศึกษาศาสตร์ ภาควิชาจิตวิทยาและการแนะแนว
Keywords: จิตวิทยาการศึกษา;วิธีการสอน;พหุวัฒนธรรม
Issue Date: 2554
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: สารนิพนธ์ (ศษ.ม.(จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2554
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/8056
Appears in Collections:286 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstracts181.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.