Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนงลักษณ์ กุลวรรัตต์-
dc.contributor.authorพัชรวลัย ใจสมุทร-
dc.contributor.authorสันติ แซ่เต็ง-
dc.date.accessioned2011-04-08T04:54:03Z-
dc.date.available2011-04-08T04:54:03Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/7209-
dc.description.sponsorshipมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ คณะการแพทย์แผนไทยen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ คณะการแพทย์แผนไทย นักศึกษา การศึกษาและการสอนen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.titleการเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาพยาธิสรีรวิทยาสำหรับนักศึกษาการแพทย์แผนไทย ที่ได้รับการสอนกลยุทธ์การเรียนรู้โดยใช้แผนที่ความคิดกับการสอนแบบปกติ ของนักศึกษาชั้นปีที่ 2 คณะแพทย์แผนไทย มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.title.alternativeComparison of the learning achievement on the subject of pathophysiology for Thai traditional medicine students between mind mapping learning strategies and traditional teaching for second year students in the Faculty of Tradational Thai Medicine Prince of Songkla Universityen_US
dc.typeTechnical Reporten_US
dc.contributor.departmentFaculty of Thai Traditional Medicine-
dc.contributor.departmentคณะการแพทย์แผนไทย-
Appears in Collections:190 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323238.pdf61.43 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons