Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6763
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุรชัย มีชาญ | en_US |
dc.contributor.author | ปราณี ศรีทองแก้ว | en_US |
dc.date | 2544 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:59Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:59Z | - |
dc.date.issued | 2544 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6763 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ข้อสอบ การประเมิน | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ แบบทดสอบ | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบคุณภาพของการเทียบมาตราในแนวตั้ง ระหว่างรูปแบบทฤษฎีการตอบสนองข้อสอบที่มีหนึ่งพารามิเตอร์กับสามพารามิเตอร์ | en_US |
dc.title.alternative | A Comparison of the Quality of Vertical Equating between One-parameter and Three-parameter Item Response Theory Models | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 5.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 76.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 22.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 94.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 125.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 186.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 230.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 854.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 175.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 792.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 24.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 42.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.