Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6717
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชิดชนก เชิงเชาว์ | en_US |
dc.contributor.author | เจริญพร แก้วละเอียด | en_US |
dc.date | 2544 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:29Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:29Z | - |
dc.date.issued | 2544 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6717 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การวัดผลและวิจัยการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ค่านิยมทางการศึกษา | en_US |
dc.subject | การกวดวิชา | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นมัธยม | en_US |
dc.title | ค่านิยมที่มีผลต่อการเรียนกวดวิชาของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย | en_US |
dc.title.alternative | Values Affecting Coaching of Secondary School Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การวัดผลและวิจัยการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 276 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 6.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 135.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 21.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 62.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 840.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4_84-118_.pdf | 961.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4_49-83_.pdf | 957.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4_119-154_.pdf | 917.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 203.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 965.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 186.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 108.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 12.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 59.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.