Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6690
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อริยา คูหา | en_US |
dc.contributor.author | อาอีด๊ะ ยีเจ๊ะนิ | en_US |
dc.date | 2548 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:58:07Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:58:07Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6690 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ บัณฑิตวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | ร่างกาย การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.title | ผลการใช้แบบแผนผังมโนทัศน์ที่มีต่อการปรับโครงสร้างความรู้และผมสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่2ที่ใช้สองภาษา | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Concept Mapping on Knowledge Structure Changes and Science Achievement of Mattayomsuksa Two Bilingual Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 11.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 332.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 32.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 57.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 379.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 139 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 345.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 848.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 29.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 56.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.