Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorประเสริฐศักดิ์ ลักติธรรมen_US
dc.date2537en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:58Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:58Z-
dc.date.issued2537en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6675-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectกลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิต การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของวิธีเรียนแบบร่วมมือและแบบกลุ่มย่อยกับการให้ข้อมูลย้อนกลับ ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนกลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิตen_US
dc.title.alternativeEffects of Cooperative and Small Group Learning Methods and Informative Feedback Types on Academic Achievement of Life Experience Subjecten_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf8.95 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf222.31 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf26.72 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf78.55 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf325.6 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf256.27 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf531.1 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
Appendix_202-241_.pdf489.49 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_162-201_.pdf446.1 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_122-161_.pdf310.85 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.76 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf76.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.