Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorมัลลิกา สุสานนท์en_US
dc.date2538en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:56Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:56Z-
dc.date.issued2538en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6671-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectกลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิต การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของบทเรียนที่มีสัดส่วนคำถามตามระดับการวัดและตำแหน่งคำถามต่างกันต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนกลุ่มสร้างเสริมประสบการณ์ชีวิตของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Texts with Different Measurement Level Proportions and Position of Question on life Experience Achievement of Student with Different Levels of Academic Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.94 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf244.32 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.65 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf88.42 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf414.28 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf392.28 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf336.4 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_26-49_.pdf520.16 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1_1-25_.pdf568.04 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_345-386_.pdf614.04 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_303-344_.pdf694.66 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_261-302_.pdf674.83 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_219-260_.pdf700.97 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_177-218_.pdf703.41 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_137-176_.pdf388.7 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf26.39 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf94.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.