Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6669
Title: ผลของวิธีสอนและวิธีกาให้ข้อมูลย้อนกลับที่มีต่อความเข้าใจโจทย์ปัญหา คณิตศาสตร์ของนักเรียนที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนต่ำในวิชาคณิตศาสตร์
Other Titles: Effects of Instructional Methods and Informative Feedback Methods on the Comprehension of Mathematical Problems of Low Achievers in Mathematics
Authors: อัจฉรา ธรรมาภรณ์
สมาน ศักดิ์เรืองรอง
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การสอน วิจัย;คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2533
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6669
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf21.78 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf226.67 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf29.03 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf86.84 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf408.57 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf270.95 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf493.79 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf935.57 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_220-249_.pdf343.43 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_187-219_.pdf361.84 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_149-186_.pdf413.88 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_114-148_.pdf625.02 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf28.82 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf109.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.