Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorอัจฉรา ธรรมาภรณ์en_US
dc.contributor.authorศุภวัลย์ มีสุขen_US
dc.date2532en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:52Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:52Z-
dc.date.issued2532en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการอ่าน วิจัยen_US
dc.titleผลของการฝึกทักษะการอ่านต่างวิธีและการให้ข้อมูลย้อนกลับ ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านเรื่องของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่พูดภาษามลายูถิ่นเป็นภาษาที่หนึ่งen_US
dc.title.alternativeEffects of Different Reading Skill Practices and Informative Feedbacks on Reading Comprehension of Pratom Suksa-Five Students Speaking Malay as Their First Languageen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf19.34 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf145.07 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf30.02 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf62.97 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf260.62 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf173.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf290.17 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf661.54 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_76-108_.pdf801.21 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_109-149_.pdf624.31 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf23.26 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf85.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.