Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | อัจฉรา ธรรมาภรณ์ | en_US |
dc.contributor.author | ศุภวัลย์ มีสุข | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:52Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:52Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6666 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การอ่าน วิจัย | en_US |
dc.title | ผลของการฝึกทักษะการอ่านต่างวิธีและการให้ข้อมูลย้อนกลับ ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านเรื่องของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่พูดภาษามลายูถิ่นเป็นภาษาที่หนึ่ง | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Reading Skill Practices and Informative Feedbacks on Reading Comprehension of Pratom Suksa-Five Students Speaking Malay as Their First Language | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 19.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 145.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 30.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 62.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 260.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 173.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 290.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 661.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_76-108_.pdf | 801.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_109-149_.pdf | 624.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 23.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 85.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.