Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ประภัสสร กระมุท | en_US |
dc.contributor.author | อัจฉรา จิตรใจภักดี | en_US |
dc.date | 2532 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:57:29Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:57:29Z | - |
dc.date.issued | 2532 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6635 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การฟัง | en_US |
dc.subject | ความเข้าใจ | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.title | ผลของการฝึกทักษะการฟังต่างรูปแบบที่มีต่อความสามารถในการฟังของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 ที่มีเพศต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Different Listening Skill Practices on Listening Ability of Students with Different Sexes at Pratom Suksa Two Level | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 6.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 150.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 24.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 46.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 222.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 140.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 258.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 616.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_74-128_.pdf | 934.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_193-234_.pdf | 678.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_129-192_.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 14.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 56.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.