Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวัน เดชพิชัยen_US
dc.contributor.authorธีระพจน์ แสงแก้วen_US
dc.date2531en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:57:16Z-
dc.date.available2010-12-07T08:57:16Z-
dc.date.issued2531en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6615-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการเรียนen_US
dc.subjectความจำen_US
dc.titleผลของกลวิธีเรียนและการทบทวนที่มีต่อการจำเนื้อเรื่องของนักเรียนที่ต่างเพศกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Study Strategies and Review on Memorization of Prose in Students with Different Sexesen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.55 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf71.03 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf25.01 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf99.66 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf342.59 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf393.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf296.37 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf414.29 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_91-116_.pdf371.35 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_117-143_.pdf230.58 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf18.3 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf61.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.