Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไสว เลี่ยมแก้วen_US
dc.contributor.authorจำลอง มาศจิตต์en_US
dc.date2535en_US
dc.date.accessioned2010-12-07T08:56:54Z-
dc.date.available2010-12-07T08:56:54Z-
dc.date.issued2535en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6584-
dc.descriptionศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)en_US
dc.formaten_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานีen_US
dc.subjectการศึกษาขั้นประถมen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleผลของกลวิธีการคิดแก้ปัญหาที่มีต่อความเข้าใจโจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ต่างกันen_US
dc.title.alternativeEffects of Problem Solving Strategies on the Comprehension of Mathematical Problems of Students with Different Levels of Mathematical Achievementen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentจิตวิทยาการศึกษาen_US
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf25.48 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf204.58 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf28.92 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf127.72 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf316.7 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf281.32 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf383.61 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf991.92 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_169-227_.pdf836.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_107-168_.pdf784.12 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledge.pdf36.17 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf78.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.