Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6584
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไสว เลี่ยมแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | จำลอง มาศจิตต์ | en_US |
dc.date | 2535 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:56:54Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:56:54Z | - |
dc.date.issued | 2535 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6584 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถม | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน | en_US |
dc.title | ผลของกลวิธีการคิดแก้ปัญหาที่มีต่อความเข้าใจโจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนที่มีระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ต่างกัน | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Problem Solving Strategies on the Comprehension of Mathematical Problems of Students with Different Levels of Mathematical Achievement | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 286 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 25.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 204.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 28.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 127.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 316.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 281.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 383.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 991.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_169-227_.pdf | 836.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_107-168_.pdf | 784.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledge.pdf | 36.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 78.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.