Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6427
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชำนาญ ประทุมสินธุ์ | en_US |
dc.contributor.author | สมศักดิ์ หาญณรงค์ชัย | en_US |
dc.date | 2533 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:55:01Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:55:01Z | - |
dc.date.issued | 2533 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6427 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ครู บุคลิกภาพ วิจัย | en_US |
dc.subject | การพัฒนาชนบท ไทย (ภาคใต้) | en_US |
dc.title | ลักษณะของครูที่เอื้อต่อการพัฒนาชนบทตามแนวความคิดเห็นของคณะกรรมการ สภาตำบลในเขตรับผิดชอบของวิทยาลัยครูยะลา | en_US |
dc.title.alternative | Teacher Characteristics Pertinent to Rural Development as Perceived by the Tambon Councils in Yala Teachers College's Area of Teacher Training Responsibility | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | ศึกษาศาสตร์เพื่อพัฒนาชุมชน | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 12.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 253.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 27.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 69.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 567.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 354.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 267.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_27-53_.pdf | 611.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1_1-26_.pdf | 626.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 358.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 15.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 106.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.