Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6422
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธีรพงศ์ แก่นอินทร์ | en_US |
dc.contributor.author | สุภาพร สิทธิการ | en_US |
dc.date | 2541 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:58Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:58Z | - |
dc.date.issued | 2541 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6422 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การอ่านขั้นประถมศึกษา | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างความสามารถทางการอ่านกับความสามารถ ในการแก้โจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 | en_US |
dc.title.alternative | Relationship between Reading Ability and Mathematic Problem Solving Ability of Prathomsuksa Five Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | การประถมศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 9.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 137.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 25.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 49.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 234.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 85.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 200.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_36-60_.pdf | 703.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_11-35_.pdf | 650.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 240.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 439.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgments.pdf | 28.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 70.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.