Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุวิมล เขี้ยวแก้ว | en_US |
dc.contributor.author | ยามีล๊ะ อาบู | en_US |
dc.date | 2551 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:31Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:31Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6381 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ผลสัมฤทธิ์ในการเรียนวิชาเคมีและความสามารถในการคิดวิจาณญาณของนักเรียนที่ได้รับการจัดการเรียนรู้ด้วยวัฏจักรการสืบเสาะหาความรู้ประกอบการเขียนแผนผังมโนมติ | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Instruction Using Inquiry Cycle Combined with Concept Mapping on Learning Achievement in Chemistry and Critical Thinking Ability of Students | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 100.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 257.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 115.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 161.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 251.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 137.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 303.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 977.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 215.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_159-200_.pdf | 563.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix_125-158_.pdf | 444.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 108.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 135.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.