Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6336
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ปราณี ทองคำ | en_US |
dc.contributor.author | ปิติ สันหีม | en_US |
dc.date | 2547 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T08:54:02Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T08:54:02Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6336 | - |
dc.description | ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาศาสตร์ศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.subject | ฟิสิกส์ การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ฟิสิกส์ ความพิวเตอร์ช่วยการสอน | en_US |
dc.title | ผลของการสอนซ่อมเสริมวิชาฟิสิกส์ เรื่องการเคลื่อนที่แบบวงกลม โดยใช้บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนในโรงเรียนเอกชนสอนศาสนาอิสลาม | en_US |
dc.title.alternative | Effects of CAI Remedial Teaching on Physics Achievement of Students in Islamic Private School | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | วิทยาศาสตร์ศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 270 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 6.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
References.pdf | 205.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 21.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 61.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 368.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 73.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 332.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_8-37_.pdf | 949.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2_38-55_.pdf | 600.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 188.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 637.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgements.pdf | 24.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 54.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.