Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6189
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | นิเลาะ แวอุเซ็ง | en_US |
dc.contributor.author | อับดุลซอมะ โต๊ะอาลิม | en_US |
dc.date | 2550 | en_US |
dc.date.accessioned | 2010-12-07T06:16:52Z | - |
dc.date.available | 2010-12-07T06:16:52Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6189 | - |
dc.description | ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต (อิสลามศึกษา) | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี | en_US |
dc.title | ปัญหาการใช้หลักสูตรการศึกษาขั้นพื้นฐาน พุทธศักราช 2544 ในกลุ่มสาระสังคมศึกษา ศาสนา และวัฒนธรรม (อิสลามศึกษา) ของวิทยากรอิสลามศึกษา ในโรงเรียนมัธยมศึกษาจังหวัดปัตตานี | en_US |
dc.title.alternative | Problems in Using the Basic Education Curriculum 2001 in Subject Group of Social Studies, Religion and Culture with regard to Islamic Studies of Islamic Secondary School Teachers in Changwat Pattani | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
dc.contributor.department | อิสลามศึกษา | en_US |
Appears in Collections: | 761 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
license.html | 118 B | HTML | View/Open | |
Vitae.pdf | 55.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Symbol.pdf | 132.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Reference.pdf | 181.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Cover.pdf | 130.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Contents.pdf | 120.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter5.pdf | 135.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter4.pdf | 285.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter3.pdf | 109.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter2.pdf | 240.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Chapter1.pdf | 182.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Appendix.pdf | 307.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Acknowledgement.pdf | 103.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Abstract.pdf | 141.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.