Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเกิดศิริ เจริญวิศาล-
dc.contributor.authorอุสา หีมเบ็ญหมัด-
dc.date.accessioned2016-02-12T02:48:11Z-
dc.date.available2016-02-12T02:48:11Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10179-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectนักท่องเที่ยวen_US
dc.titleรูปแบบการเที่ยวของนักท่องเที่ยวชาวจีน เพื่อกำหนดกลยุทธ์ทางการตลาดของอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeA Model of Chinese tourists for the marketing stratege of Hat Yai District, Songkhla Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404592.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons