Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorภาณิกา สัจจะบุตร-
dc.date.accessioned2016-02-12T02:37:19Z-
dc.date.available2016-02-12T02:37:19Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10176-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวen_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเพื่อส่งเสริมการรับรู้ของนักท่องเที่ยวกลุ่ม MICE อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication for supporting to perception MICE tourist, Hat Yai District, Songkhla Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404589.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.