Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวิชชุตา มาชู-
dc.contributor.authorกนกอร แซ่ลิ้ม-
dc.date.accessioned2016-02-11T04:22:26Z-
dc.date.available2016-02-11T04:22:26Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10151-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการบริหารธุรกิจen_US
dc.titleแนวทางการสร้างมาตรฐานสปาอย่างมีความรับผิดชอบ :กรณีศึกษา โรงแรมอนันตรา สิเกา รีสอร์ท แอนด์ สปาen_US
dc.title.alternativeaA development of responsible spa standards : A case study of anantara resort & spa sikaoen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Research

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404622.pdf4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.