Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorเกศสุณีย์ สุขพลอย-
dc.date.accessioned2016-02-11T04:00:57Z-
dc.date.available2016-02-11T04:00:57Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10149-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวen_US
dc.titleการเปรียบเทียบภาพลักษณ์แหล่งท่องเที่ยวและผลกระทบต่อการบอกต่อของแหล่งท่องเที่ยวจังหวัดตรังและสตูลในมุมของนักท่องเที่ยวชาวไทยen_US
dc.title.alternativeThe comparison between Satun and Trang's tourist destination image and its effect on word-of -mouth of Thai Touristsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404521.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons