Browsing by Author Ilian Assenov

Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2007Challenges to ecotourism development in Sri Lanka : an assessmentIlian Assenov; P.U. Ratnayake; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2010Coastal resource assessment for surf tourism in tourism in ThailandIlian Assenov; Steven Andrew Martin; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007E-mail customer service quality : the case of Thai travel agenciesIlian Assenov; Nutjika Saweksup; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2020Eco-Friendly Practices in Certifed Green Hotels in Phuket A Case Study of Russian TouristsIlian Assenov; Elizaveta Nosovkina; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2014An examination into the potential demand for care homes in ThailandIlian Assenov; Arunrat sutthara; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2007Information and communication technology (ICT) applications by small and medium-sized tourism enterprises (SMTEs) in ThailandIlian Assenov; Sirirat Chobkhay; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2018Mainland Chinese Tourists' Decision-making on Medical Tourism in ThailandIlian Assenov; He Ye; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Market potential of Indian tourists in Andaman cluster (Phuket, Krabi and Phang-Nga), ThailandIlian Assenov; Raj Shree; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2008Market Potential of Middle East Tourists in ThailandIlian Assenov; Cobos, Mayra Alexandra Vergara; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2015Medical tourism in Thailand : A cross-cultural study of medical tourists' decision-making factorsIlian Assenov; Sasithorn Sonpiam; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2013Mobile applications in the hotel industry : a case study of hotel in PhuketIlian Assenov; Kanokwan Wongklang; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2009Proposed Guidelines for Improving Local Residents Participation on Sustainable Tourism Development: The Case of Tambon Chalong, Amphur Muang, Changwat PhuketIlian Assenov; Varaporn Choosri; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2006The service quality of Phuket tourist guides : an assessment applying the importance-performance analysis modelIlian Assenov; Sukhumaan Klamsaensai; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2019Sustainable Environmental Management of Vineyard Tourism in ThailandIlian Assenov; Amarando, Mitchell John; Faculty of Environmental Management (Environmental Management); คณะการจัดการสิ่งแวดล้อม สาขาวิชาการจัดการสิ่งแวดล้อม
2016The emergenceof marketing strategies under increased hotel competition : A case study of hotel chains in Patong, Phuket, ThailandIlian Assenov; Wilawan Chiammanasombut; Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
2559The Impact of Social Media on Customer Decision Making in the Tourist-Targeted real estate industry of Phuket / Yuwarat BoonyothayarnIlian Assenov; Yuwarat Boonyothayarn; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว