Browsing by Author Assenov, Ilian
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date | Title | Author(s) |
2010 | An Investigation into the Consulting Needs of Small and Medium-Sized (SM) Independent Hotels in Thailand | Assenov, Ilian; Premchit Khurana; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2010 | Assessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand : a case study of Phuket, Bangkok and Chiang Mai | Assenov, Ilian; Villote, Alvaro Daniel; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2015 | An assessment of the needs, motivation, and satisfaction of the middle east Tourists in Phuket | Assenov, Ilian; Natnarin Sorot; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2010 | Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.com | Assenov, Ilian; Thatiphat Uengsinkhatrakul; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2010 | Ecotourism Development in Lao PDR: A Case Study of Khammouane Province | Assenov, Ilian; Phonemany Soukhathammavong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2012 | Green Hotels: Environmental Management Practices of Hotels in Samui Island, Thailand | Assenov, Ilian; Chadaporn Kleangtapong; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2008 | Online tourism destination marketing : Strategies for Vietnam | Assenov, Ilian; Le Thi Phuong Anh; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2022 | Social Media Travel Influencers: Strategic Insights and Impact on Domestic Travel Decision Making by Thai Millennials | Assenov, Ilian; Sutasinee Na Nakhon; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2010 | Strata ownership resorts and the investment decision as a question of capital budgeting : a proposed method's application in Phuket Luxury tourism accommodation | Assenov, Ilian; Amos Mabey, James; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
2009 | Understanding Hotel Employees’ Motivation in Phuket, Thailand | Assenov, Ilian; Wilaiwan Pakkulnant; Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management); คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |