Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17197
Title: ประสบการณ์ตราสินค้าที่ส่งผลต่อความภักดีในตราสินค้าเครื่องประดับเงินแบรนด์ไทย
Other Titles: Effect of Brand Experience towards Brand Loyalty of Thai Brand Silver Jewelry
Authors: ศศิวิมล สุขบท
ทิพยสุดา จันทร์เกื้อ
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ไทย
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17197
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
438379.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons