Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599
Title: การศึกษาเปรียบเทียบการรับรู้ความเสี่ยงที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าออนไลน์ ระหว่าง Social Commerce และ E - Marketplace
Other Titles: A Comparative Study of Risk Perception Affecting Online shopping Behavior Between Social Commerce and E - Marketplace
Authors: จุไรรัตน์ พุทธรักษ์
พิงคุณ สุขลิ้ม
Faculty of Commerce and Management
คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2562
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599
Appears in Collections:942 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435272.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.