Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorจุไรรัตน์ พุทธรักษ์-
dc.contributor.authorพิงคุณ สุขลิ้ม-
dc.date.accessioned2020-02-11T09:09:51Z-
dc.date.available2020-02-11T09:09:51Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleการศึกษาเปรียบเทียบการรับรู้ความเสี่ยงที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าออนไลน์ ระหว่าง Social Commerce และ E - Marketplaceen_US
dc.title.alternativeA Comparative Study of Risk Perception Affecting Online shopping Behavior Between Social Commerce and E - Marketplaceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Commerce and Management-
dc.contributor.departmentคณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ-
Appears in Collections:942 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435272.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.