Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412
Title: กลยุทธ์ในการขยายตลาดปุ๋ยอินทรีย์ : กรณีศึกษาบริษัทแด็กซิน (ประเทศไทย) จำกัด
Other Titles: Strategies on marketing expansion of organic fertilizers : a case study of Daxin (Thailand) Co., Ltd.
Authors: สิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย
นายูฮา สือแม็ง
Faculty of Economics (Economics)
คณะเศรษฐศาสตร์
Keywords: บริษัทแด๊กซิน (ประเทศไทย) จำกัด สมาชิก;ปุ๋ยอินทรีย์ การตลาด;การจัดการตลาด
Issue Date: 2553
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412
Appears in Collections:878 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
337748.pdf681.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons