Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412
Title: | กลยุทธ์ในการขยายตลาดปุ๋ยอินทรีย์ : กรณีศึกษาบริษัทแด็กซิน (ประเทศไทย) จำกัด |
Other Titles: | Strategies on marketing expansion of organic fertilizers : a case study of Daxin (Thailand) Co., Ltd. |
Authors: | สิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย นายูฮา สือแม็ง Faculty of Economics (Economics) คณะเศรษฐศาสตร์ |
Keywords: | บริษัทแด๊กซิน (ประเทศไทย) จำกัด สมาชิก;ปุ๋ยอินทรีย์ การตลาด;การจัดการตลาด |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การจัดการธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2553 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9412 |
Appears in Collections: | 878 Minor Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
337748.pdf | 681.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License