Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6615
Title: ผลของกลวิธีเรียนและการทบทวนที่มีต่อการจำเนื้อเรื่องของนักเรียนที่ต่างเพศกัน
Other Titles: Effects of Study Strategies and Review on Memorization of Prose in Students with Different Sexes
Authors: วัน เดชพิชัย
ธีระพจน์ แสงแก้ว
จิตวิทยาการศึกษา
Keywords: การเรียน;ความจำ
Issue Date: 2531
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (จิตวิทยาการศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6615
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf9.55 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf71.03 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf25.01 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf99.66 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf342.59 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf393.26 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf296.37 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf414.29 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_91-116_.pdf371.35 kBAdobe PDFView/Open
Appendix_117-143_.pdf230.58 kBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf18.3 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf61.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.