Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6400
Title: ผลการเรียนแบบร่วมมือโดยการใช้เทคนิคบูรณาการการอ่านและการเขียน ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านอย่างมีวิจารณญาณ ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
Other Titles: Effects of Cooperative Learning by Using Cooperative Integrated Reading and Composition Technique on Critical Reading Comprehension of Prathomsuksa Six Students
Authors: หรรษา นิลวิเชียร
เบ็ญจมาศ กาลาศรี
การประถมศึกษา
Keywords: การอ่านขั้นประถมศึกษา วิจัย;ความเข้าใจในการอ่าน;แบบสำรวจการอ่าน;การทำงานกลุ่มในการศึกษา
Issue Date: 2545
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตปัตตานี
Description: ศึกษาศาสตรมหาบัณฑิต (การประถมศึกษา)
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/6400
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
Vitae.pdf45.41 kBAdobe PDFView/Open
References.pdf95.89 kBAdobe PDFView/Open
Cover.pdf61.94 kBAdobe PDFView/Open
Contents.pdf88.52 kBAdobe PDFView/Open
Chapter5.pdf121.53 kBAdobe PDFView/Open
Chapter4.pdf81.29 kBAdobe PDFView/Open
Chapter3.pdf135.71 kBAdobe PDFView/Open
Chapter2.pdf363.51 kBAdobe PDFView/Open
Chapter1.pdf117.61 kBAdobe PDFView/Open
Appendix.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Acknowledgments.pdf41.56 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdf75.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.