Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเกิดศิริ เจริญวิศาล-
dc.contributor.authorสวนีย์ จินดาวงศ์-
dc.date.accessioned2015-11-24T02:28:28Z-
dc.date.available2015-11-24T02:28:28Z-
dc.date.issued2557-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/10084-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ชุมชน หาดใหญ่ (สงขลา) การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาด หาดใหญ่ (สงขลา)en_US
dc.subjectการจัดการผลิตภัณฑ์en_US
dc.titleแนวทางการพัฒนาส่วนประสมการตลาดของผลิตภัณฑ์ OTOP เพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeGuidelines for development the marketing mix of OTOP products for promoting tourism in Hatyai Songkhla Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
395159.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons