Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเสน่ห์ รักเกื้อen_US
dc.date2550en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:49:04Z-
dc.date.available2010-05-06T05:49:04Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2857-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (วศ.ม. (วิศวกรรมเครื่องกล))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2550en_US
dc.format(21) 175 แผ่น : ภาพประกอบen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการหมุนen_US
dc.subjectรถยก ล้อen_US
dc.subjectรถยก ยางen_US
dc.titleความสมดุลการหมุนของล้อยางตันสองชั้นหลังการปรับยางชั้นในให้สม่ำเสมอen_US
dc.title.alternativeThe rotating balance of integral solid tire after improving the uniformity of inner sectionen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ (วิศวกรรมเครื่องกล)en_US
dc.contributor.departmentบัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล-
Appears in Collections:215 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
296164_app.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open
296164_bibli.pdf59.79 kBAdobe PDFView/Open
296164_ch6.pdf91.4 kBAdobe PDFView/Open
296164_ch5.pdf861.97 kBAdobe PDFView/Open
296164_ch4.pdf14.22 MBAdobe PDFView/Open
296164_ch3.pdf952.55 kBAdobe PDFView/Open
296164_ch2.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open
296164_ch1.pdf88.11 kBAdobe PDFView/Open
296164_con.pdf104.86 kBAdobe PDFView/Open
296164_ab.pdf70.57 kBAdobe PDFView/Open
296164_ti.pdf36.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.