Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีระยุทธ คุณารักษ์en_US
dc.date2543en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:45:39Z-
dc.date.available2010-05-06T05:45:39Z-
dc.date.issued2543en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2777-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (วิทยาศาสตร์ศึกษา)) -- มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2543en_US
dc.format(8) 118 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectเคมี การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.titleการเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาเคมีระหว่างการเรียนแบบร่วมมือ กับการสอนตามคู่มือครู ของ สสวท. ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4en_US
dc.title.alternativeA comparison of chemistry achievement between cooperative learning and IPST teacher's manual methods of mathayomsuksa four studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (วิทยาศาสตร์ศึกษา)en_US
Appears in Collections:270 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
204774-abstract.pdf192.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.