Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฉวีวรรณ ฉิมเรืองen_US
dc.date2545en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:39:51Z-
dc.date.available2010-05-06T05:39:51Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2569-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2545en_US
dc.format(12) 145 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน แบบทดสอบen_US
dc.subjectวิทยาศาสตร์ การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)en_US
dc.subjectการทำงานกลุ่มในการศึกษาen_US
dc.titleผลของวิธีสอนและการให้ข้อมูลย้อนกลับต่างวิธีที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6en_US
dc.title.alternativeEffects of teaching methods and different informative feedbacks on science achievement of Prathomsuksa six studentsen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentบัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา)-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233133.pdf8.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.