Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอุสมาน ลีมอปาแลen_US
dc.date2546en_US
dc.date.accessioned2010-05-06T05:39:16Z-
dc.date.available2010-05-06T05:39:16Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2553/2547-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (จิตวิทยาการศึกษา))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2546en_US
dc.format(11) 131 แผ่นen_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectประวัติศาสตร์อิสลาม การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์en_US
dc.titleผลของการจัดความคิดรวบยอดแบบย่อเรื่องที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาประวัติศาสตร์อิสลามของนักเรียนชั้นปีที่ 3 อิบตีดาอียะฮฺที่มีแรงจูงใจใฝ่สัมฤทธิ์ต่างกันในโรงเรียนเอกชนสอนศาสนาอิสลามen_US
dc.title.alternativeEffects of paraphrased organizers on academic achievement in islamic history of the Third Ibtidai-yah students with different achievement motivation in islamic private schoolen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
dc.contributor.departmentบัณฑิตวิทยาลัย สาขาวิชาจิตวิทยาการศึกษาen_US
dc.contributor.departmentคณะศึกษาศาสตร์ (จิตวิทยาการศึกษา)-
Appears in Collections:286 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
license.html118 BHTMLView/Open
233161.pdf8.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.